ZUS uruchomił specjalne linie tematyczne
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT)  uruchomił specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat świadczeń z ubezpieczenia chorobowego w związku z zamknięciem placówek oświatowych, jak również w sytuacji poddania się kwarantannie lub izolacji.
 REKLAMA
  
	Osoby dzwoniące do COT (tel. 22 560 16 00) i chcące dowiedzieć się na temat:
  - zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 - zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
 - ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 - ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności.
 - w innych sprawach - tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
 
- Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
 - Renty i emerytury,
 - Zasiłki,
 - Informacje dla ubezpieczonych,
 - Informacje dla płatników.
 
PRZECZYTAJ JESZCZE
 
 








